CHŮZE VÁM ZLEPŠÍ ŽIVOT

Mnoho úspěšných, moudrých i mocných lidí využívalo chůzi ve svém životě. Je to nejpřirozenější pohyb a má velmi pozitivní vliv na celý váš život, vaše zdraví, psychiku a celkovou kvalitu života. Více v tomto zajímavém článku: https://www.inc.com/julian-hayes-ii/how-one-simple-habit-steve-jobs-and-other-great-leaders-used-to-stay-healthy-and.html?cid=nl029week17day26

Related image

Steve Jobs byl známý tzv. „walking meetings“ – procházky spojené s jednáním.

Jedním z nejúspěšnějších a také nejvlivnějších lidí světa je Steve Jobs – zakladatel společnosti Apple. Využil maximálně svůj přirozený potenciál a změnil moderní technologie na dlouhou dobu dopředu. Navíc ale také uměl využívat přirozené energie. Jedním z jeho jednoduchých zvyků byla právě chůze. Budete-li jeho zvyk též využívat, můžete významně zlepšit mnoho oblastí svého života – od produktivity, efektivity aktivit, přes zdraví, kreativitu až po celkové životní štěstí.

Image result for hippocrates

I slavný Hippokrates – otec lékařů – věděl, že chůze je pro člověka a zdraví velmi důležitá.

Již před více jak 2 tisíci lety Hippokrates řekl: „Chůze je nejlepší medicína pro člověka.“ Dnes ale víme, že pozitivní přínos chůze je větší než jen dobrý vliv na zdraví. Dá se bez nadsázky říci, že pozitivně ovlivňuje všechny aspekty našeho života. Právě Steve Jobs a Mark Zuckerberg byli známí tím, že využívali chůzi ke schůzkám, přemýšlení a nacházení nových řešení. A firmy obou mužů velmi silně změnily životy lidí na celé planetě. Ale nebyli jediní. Chůzi využívali i tito velcí mistři svých oborů: Aristoteles, Sigmund Freud, Harry Truman, Charles Dickens, Charles Darwin, Friedrich Nietzsche nebo např. Ludwig Van Beethoven.

Chůze je pro zdraví stejně klíčová, jako např. zdravá strava.

Je jasné, že velké nápady, myšlenky či revoluční řešení nepřichází při dlouhém sezení za stolem. I z pohledu medicíny je jasné, že přirozený pohyb uvolňuje energii. Tradiční čínská medicína dává také velký důraz na důležitost pohybu. Jedním z dobrých příkladů je např. cvičení Qi Gong (Čchi Kung).

Co vše můžete chůzí zlepšit ve sém životě:

1.Zlepšit svojí kreativitu

2.Posílit své zdraví

3.Prodloužit délku života

4.Zvýšit produktivitu

5.Posílit soustředěnost

6.Zlepšit svoji náladu

7.Lépe odpočívat a uvolnit tělo i mysl

A co je na chůzi možná to nejlepší? Často stačí jen 30 min chůze denně. Ano, tak málo a tak velké a příznivé důsledky na váš život. Proto doporučujeme:

1.Kam můžete dojít pěšky, jděte pěšky

2.Využívejte své auto co nejméně

3.Choďte co nejvíce v přírodě

4.30 min procházka by měla být součástí každého dne

Více HAPPYWEEK 218

 

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: