ŠTĚSTÍ – NOVÁ HODNOTA MODERNÍ DOBY

Když jsme v roce 2012 zakládali Akademii štěstí, mnoho lidí to nechápalo, považovali to za jakýsi „hloupý“ nápad, mávali nad tím rukou. My jsme ale věděli, že energie štěstí je to, co začíná být pro stále větší skupinu lidí důležité. Uběhlo skoro 6 let a štěstí se stalo celosvětovým fenoménem. Nehlásá ho jen malá skupinka nadšenců (jako my), ale významné osobnosti z celého světa, dokonce i mnohé významné firmy a korporace. Jednou z nich je např. firma Virgin, kterou založil velký vizionář Sir Richard Branson. Nedávno jsem od této společnosti dostal email (aktivně sleduji jejich vzdělávací programy), o který se chci s vámi podělit. Když jsem ho četl, tak jsem měl pocit, že čtu mail, který posílala Akademie štěstí. Jsme rádi, že to, co učíme my, učí i velcí a moudří lidé ve světě.

První část emailu vypadala takto:

Překlad emailu od společnosti Virgin:

„Když mi bylo pět let, moje matka mi vždy říkala, že štěstí je klíčem k životu. Když jsem chodil do školy, ptali se mě, čím bych chtěl být, až budu velký. Napsal jsem „šťastným“. Řekli mi, že jsem nerozuměl otázce. A já jim řekl, že oni nerozumí životu.“

John Lennon

A email pokračoval těmito body, které jsou pro šťastný život člověka tak důležité:

Překlad emailu:

Pětkrát o štěstí:

1.„Jsou to ty momenty, kdy se zastavím, abych prostě byl, než abych něco dělal. Ty mi dávají opravdové štěstí.“

2.„Štěstí není cíl, štěstí má být zvyk.“

3.„Příliš mnoho lidí měří svůj úspěch podle toho, kolik peněz vydělávají, nebo podle toho, s jakými lidmi se setkávají. Ale skutečný úspěch by měl být měřen podle toho, jak šťastní skutečně jste.“

4.„Přestaňte se soustředit na to, co si myslíte, že musíte udělat a začněte prostě být – slibuji vám, že štěstí bude následovat.“

5.„Život je příliš krátký na to, abyste dělali věci, které ve vás nezapálí oheň. Jestliže nemáte radost z toho, co děláte, je nejvyšší čas se posunout k tomu, co vás dělá šťastnými.“

Pokud si tyto body z tohoto emailu zapamatujete a využijete je ve svém životě, štěstí se automaticky dostaví. Abyste mohli být opravdu šťastní, musíte vědět KDO jste. Bez toho nelze štěstí dosáhnout. Proto jsme pro vás připravili nový seminář Odhalte své pravé JÁ & Žijte svůj život. Vše o semináři se dozvíte ZDE. Přihlášky na seminář posílejte na dasa@byu.cz nebo telefonicky na 602 556 479. Můžete také vyplnit tento jednoduchý formulář.

Vše o semináři se dozvíte na této stránce

One comment

  1. […] náš další zajímavý seminář Odhalte své pravé JÁ & Žijte svůj život. Vše o semináři se dozvíte ZDE. Přihlášky zasílejte na dasa@byu.cz nebo telefonicky na 602 556 479. Můžete také vyplnit […]

Zanechat Odpověď

