LOUČÍM SE S VÁMI

Hezky jsem si to s vámi užila. Pokud jste si hráli se mnou, pak jste si to užili také. A nejen to, máte se nyní lépe, než před mojí vládou. Jestli jste ale mé hry ignorovali, pak budete mít v roce 2017 co dělat, abyste dohnali vše, co jste ztratili. Škoda. Měli jste si to se mnou raději užívat.

Ať se vám s Ohnivým Kohoutem daří

Ať se vám s Ohnivým Kohoutem daří a hodně štěstí!

Nadělila jsem vám toho po dobu mojí vlády dost. A hlavně na dlouhou dobu dopředu. Máte nového prezidenta v USA, který se mi velmi podobá a hlavně si rád hraje jako já, dala jsem vám Brexit, obrovský ekonomický růst a možnost užívat si. Díky mně mnoho lidí zbohatlo a má se daleko lépe než kdy před tím. Vládla jsem chytrostí a vychytralostí. Hlavně jsem si s ničím nedělala hlavu. A pokud jste mě chtěli poučovat, nebo moralizovat……pak jste dopadli stejně, jako Hillary.

Někteří jste si to se mnou užili a využili toho, někteří jste ze mě perplex

Někteří jste si to se mnou užili a využili toho, někteří jste ze mě na nervy.

Přinesla jsem vám mnoho příležitostí, které jste měli chytit za pačesy. Neměli jste se dívat ani nalevo, ani napravo a prostě se do toho pustit. Se mnou jste měli jistotu, že to dobře dopadne. Pokud jste to neudělali, pak můžete nyní mít méně, než jste měli přede mnou. Ale já za to nemohu. Prostě jste si to nechali ujít a předali to těm, kteří tu příležitost využili místo vás. A stěžovat si? Můžete, ale jen sami na sebe. Já jsem vám příležitost dala.

Ráda jsem se s vámi podělila a záleželo jen na vás, zda-li jste toho využili

Ráda jsem se s vámi podělila a záleželo jen na vás, zda-li jste toho využili.

Pokud jste mé dary využili a převzali, pak je nechte Kohoutovi, který je za vás vyšperkuje a dotáhne je k dokonalosti. Pak mé dary budou ještě hodnotnější a vy se budete mít ještě lépe, než se máte dnes. Kohout vám velmi rád pomůže s jejich zhodnocením. Je to velký pracant a udělá to, co je potřeba.

Kohout je výborný pracant, který vám pomůže dotáhnout vše do úspěšného konce.

Kohout je výborný pracant, který vám pomůže dotáhnout vše do úspěšného konce.

Vychutnejte si dokonalost mého nástupce a dotáhněte to, co jsem vám já nadělila, do konce, ať z toho něco máte. No a já si vás přijdu zkontrolovat zase za 12 let. Ale pozor, to už nebudu tak hravá a dobře naladěná Ohnivá Opice. Budu více realistická a možná mě i lépe ustojíte a zvládnete, ale mé dary nebudou až tak honosné, jako letos. Budu přízemní Zemitá Opice.

 

.... a stěžovat si? Můžete, ale jen sami na sebe.

…. a stěžovat si? Můžete, ale jen sami na sebe.

Vaše Opička

 

Zdroj: HAPPYWEEK 203

Zanechat Odpověď

